Eddig

24 évesen, az osztálytalálkozón ülve döbbentem rá, hogy amíg mindenki eljutott valahová, lépdelt a diploma a család vagy a masszív alkoholizmus felé, én még mindig nulla ambícióval toporgok a rajtnál... El kéne indulni...

Utolsó kommentek

Címkék

akvárium (1) ázsia (1) barátság (1) bizalom (3) cs (1) család (1) csalódottság (2) dilemma (4) elhavazva (1) ex (1) fagy (1) fáradt (1) gonosz (1) jég (1) karácsony (1) kérdés (1) kori (1) közhely (1) m (6) mail (1) megcsalás (2) mérges (1) munkaügyiper (1) reggel (1) rohangászás (1) sad (3) süti (1) szerelem (3) szobatárs (1) szülinap (1) tetoválás (1) torta (1) valentín (1) véradás. (1) vízóra (1) wtf (1) Címkefelhő

2012.03.06. 10:29 Izabelle87

Várakozás...

Alapvetően megint ugyan annak a tangens :D hullámnak az alján vagyok ahonnan a blog írásakor kikecmeregtem. De azért vannak olyan pozitívumok, amik nagyot nyomnak a latba. Mint például, összejött pár weboldalas melóm, amik plusz bevételt jelentenek a többi mellett.

Már lehet Mo-n is kapni az új UP-ot, de közel 3M-ért úgyhogy még várok vele.
Ennyit nem tudok kicsengetni a zsebemből. A héten minden kiderül. :-) Nem kell tovább várni. A munkaügyi pereknél is az a legrosszabb kivárni a 30 napot. De nem zavar, mert maximálisan vissza fogok kapni minden egyes vasat és a rossz akarók megbűnhődnek. Én csak szépen le akartam zárni a dolgokat, de nem hagyták, hát most megkapják a büntetésük a rossz akarásuk miatt.  Ez jobb kedvre derít, az élet igazságos.

Szólj hozzá!

Címkék: sad munkaügyiper


A bejegyzés trackback címe:

https://eddig.blog.hu/api/trackback/id/tr704292378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása